7 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. io spune:

    prima data copilul meu a fost pe stadion la 5 ani si 2 luni(acum 2 ani),cam aceasi varsta pare sa o aiba si copilul din poza.copilul meu este educat sa fie stegar si stie ce se intampla pe la echipa iar acum 2 saptamani am fost cu el in Eliana si a vazut poza echipei la magazin si ma intrebat mirat:tati ai zis ca Ilyes nu mai este la echipa dar in poza de ce este?

    1. Au copiii harul acesta de a pune întrebări incomode😀 De curiozitate întreb, ce i-aţi răspuns?

  2. ciprian spune:

    sper ca nu adevarul, pentru ca e prea mic sa afle astfel de lucruri🙂 si aici nu ma refer la bani

  3. NAE spune:

    Razvane mai tii minte ceea ce discutam ref la intilnirile suporteri jucatori ca ar face mult bine si ca lipseste comunicarea iata un exemplu Cristescu: „Chiar mi-ar facea placere sa am dialog cu suporterii,dar as vrea sa vorbim fata in fata, nu in spatele unui calculator,……..sa se organizeze o data la saptamana sau doua, cate o intalnirea intre suporteri si jucatori, pentru ca este nevoie si de o relatie suporteri-jucatori.”
    Cred ca este cazul sa se implice toata lumea ,ce zici si ce zicem suporteri ai FC-ului.

  4. NAE spune:

    Si ar mai fi ceva ce ar insemna pentru mogildeata din poza sa dea mina cu cei din teren si sa mai primeasca si o mingiiere pe crestet de la cei care pot sa ii devine idoli.Cred ca nu ar uita toata viata si pentru el ar fi o singura echipa in sufletelul lui :”STEAGU”. Cel putin sau macar pentru ei trebuie facut ceva, asa vom fi siguri ca avem viitor .

  5. Da, eu sunt pentru întâlniri regulate între jucători și suporteri și cred că toți suporterii „stegari” îşi doresc să se întâlnească la o bere, o cafea, un suc etc. cu jucătorii. La urma urmei treaba asta poate funcţiona şi ca o motivare în plus pentru fotbalişti în zi de meci.

  6. io spune:

    Razvane sa sti in ziua aia am avut o gramada de povestit cu fiul meu despre echipa ,multe explicatii am dat.pe final a inceput sa ia la rand jucatorii din poza iar io sa raspund cu nu sau da despre jucatorii care mai sunt la echipa+

Lasă un răspuns

