Poţi să visezi

Scriu rândurile astea când mai sunt puține momente până la 12 noaptea. Încă nu știu ce titlu va avea articolul de față sau despre ce va fi vorba în el. Simt pur și simplu nevoia de a scrie. Nu știu câți dintre voi vor apuca să-l citească pentru că o să-l programez să se publice abia în zori.

Adică acum, când tu, înainte de a pleca spre Vaslui, mai dai o tură pe La Stegaru’. Ce zici, eşti gata? Eu sunt. Mă rog, cel puţin aşa cred. Ştii, unii or să ne ironizeze… că-i doar o semifinală de Cupa României, că există mize şi mai mari, în general vrăjeli de-astea să ne dărâme spiritul. Frateee, ce spirit am în mine acum că nici pachetul de înainte al Noii Zeelande nu l-ar putea doborî, aşa că jet de aici. Dacă nu eşti „stegar” n-ai cum să ştii ce în sufletul nostru acum.

Pentru noi, „stegarii”, nu e „doar o semifinală de Cupa României”. Departe acest gând. În seara asta, visele „stegarilor” din ’36 şi până acum, fotbalişti şi fani, vor coborî în iarba vasluiană pentru a-i împinge pe băieţii ce îmbracă tricoul cu coroană la piept spre împlinirea visului.

Gata, am găsit şi un titlu…

7 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. marcel spune:

    de asta e frumoasa viata de stegar…senzatiile sunt unice!
    nu ne plictisim niciodata, nu castigam toata ziua trofee, mai retrogradam, mai batem miticii…totul e frumos la urma urmei:)
    zilele trecute cineva era ironic catre fanii lui Marseille,care au iesit in strada la castigarea Cupei Ligii in Franta, zicand „pentru atata se bucura aia in halul asta?”…dar OM nu a mai castigat un trofeu de foarte multi ani.
    nu ai cum sa stii ce simti daca nu esti suporter!

  2. raul spune:

    din pacate …eu m-am trezit. voi???

    1. Răzvan Ionuţ Dobrică spune:

      Şi eu. Mult prea devreme şi mult prea brusc.

  3. Rareș spune:

    Aștia suntem! Noi rămânem, jucătorii pleacă! Pentru oraș, pentru culori mereu în prima linie.

    1. Răzvan Ionuţ Dobrică spune:

      Aici pentru eternitate, mon cher!

  4. marcel spune:

    am visat frumos! pacat ca ne-am trezit prea brusc, sau mai degraba s-a transformat intr-un cosmar…nu mai conteaza cum, cine si in ce mod. mergem inainte sperand ca visul o sa devina candva realitate.
    aseara pe langa dezamagirea initiala, am trait personal si o dezamagire din partea unora dintre noi, ma doare sa o spun, dar sunt multi printre noi care au ramas in urma rau prin comportamentul lor! fratilor nu vrem asa ceva printre suporterii steagului…

    1. Răzvan Ionuţ Dobrică spune:

      Am visat frumos, într-adevăr, dar ne-am trezit luaţi la palme şi până am reacţionat…

      Cât despre fani… la câtă disperare se adunase şi câtă tensiune, o scânteie era suficientă.

Lasă un răspuns

