Fanii să decidă!

Dacă voi, spectatorii ce o dată la două săptămâni vineri, sâmbătă sau duminică şi uneori miercurea în restanţă, luaţi loc în tribunele stadionului „Silviu Ploeşteanu” graţie unui bilet sau abonament pe care aţi plătit o sumă ce nu-i de colo aţi putea alege o melodie pe care să intre echipa în teren, care ar fi aceasta?

Actuala melodie, „Stand Up For The Champions” de la Right Said Fred nu mi se pare deloc reprezentativă pentru clubul nostru. Este prea comercială, nu prea îţi ridică părul de pe mâini, din cap şi de pe picioare de emoţie şi peste toate e şi foarte generalistă. Adică, ce-i împiedică pe cei de la Urziceni să adopte şi ei această melodie? Deci nu e o melodie reprezentativă. Punct!

Aveţi mai jos o listă cu câteva propuneri ce pot oricând înlocui cu succes actuala melodie iar în dreapta un sondaj unde puteţi vota preferinţa voastră. De asemenea, dacă aveţi alte propuneri chiar vă rog să le lăsaţi într-un comentariu la acest articol. Ce naiba, dacă tot plătim bilet sau abonament să ascultăm măcar şi o muzică faină.

Melodia ce eu o consider ca fiind cea mai reprezentativă şi ce ar putea fi foarte lejer adoptată ca imn al echipei. Ar dăuna ca pe lângă „În oraşul de sub Tâmpa” să mai avem un cântec ce poate face stadionul să vibreze? Normal că nu!

Refrenul de la „Tari ca munţii” ar merge de minune şi la golurile echipei. Asta ca o altă propunere.

Eu am o idee fixă. Dacă cineva ar compune imnul echipei cu versurile din cântecul „În oraşul de sub Tâmpa” pe muzica de mai sus am avea cel mai frumos cântec din lume dedicat unei echipe de fotbal. Dar, până se vor găsi banii pentru a pune în practică această idee, nici varianta originală a lui „Andrii Popa” nu e de lepădat. De ce n-ar fi Steagul „haiducul” din cântec? La urma urmei, nici atât de apreciatul „You’ll Never Walk Alone”, imn al celor de la Liverpool şi Celtic, nu are vreun vers care face referire la numele vreuneia din echipe. Pfffoai de noi, păi când s-ar auzi în boxe chitara aceea de la început ar exploda tot stadionul.

Bun, astea-s propunerile mele pentru o schimbare de stil. Cum am scris şi mai sus. Aştept criticile voastre dar şi alte propuneri dacă aveţi. A, să nu uitaţi să votaţi.

P.S. cei care votaţi „Altă melodie” ar fi de dorit să specificaţi printr-un comentariu la acest articol care ar fi acea „altă melodie”.

9 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Rareş spune:

    Phoenix – Andri Popa 😉 Pentru că pe ea este făcut şi actualul imn neoficial „În oraşul de sub Tâmpa” şi ar avea o rezonantă faină!

  2. Ovidiu spune:

    Andrii Popa, fara discutie! Ar fi minunat daca am reusi inregistrarea intr-un studio a vechiului nostru imn. Suporterii, la cei care se implica cu adevarat ma refer, genul tau, trebuie sa reuseasca ceea ce eu spun de multi ani. Stii la ce ma refer, ti-am trimis „scrisoarea deschisa”. Imnul ar trebui sa fie prima noastra prioritate!

  3. Ovidiu spune:

    Ar mai fi ceva, Razvan! „Fanii sa decida” spui… Una la mana, eu as putea sa votez zilnic de la sute de IP-uri, probabil si altii, care ar dori sa-si impuna cantecul preferat, deci sub nicio forma acest sondaj nu este relevant. Sunt suporteri, la prima, a doua sau a treia tinerete, care habar n-au cu se papa netul, sa nu mai amintim de cei (multi) care nu cunosc existenta acestui site si, implicit, a acestui sondaj.

    Nimeni nu contesta interpretarea de exceptie a Nicai Zaharia si melodia deosebita a „Cantecului pentru Brasov”, dar imnul trebuie sa fie mai vioi, mai ritmat, ori acest cantec nu prea se potriveste cu atmosfera de pe un stadion, ci mai degraba la un foc de tabara, la un festival folk…

    Eu apreciez enorm suporterii dedicati trup si suflet culorilor galben-negre! Reciteste te rog „scrisoarea deschisa” si hai sa facem ceva!

    1. Răzvan Ionuţ Dobrică spune:

      În mod cert acest sondaj nu este deloc relevant. E mai mult ca să ne formăm o opinie de ansamblu a ceea ce i-ar plăcea suporterului „stegar”. Îţi dai seama că dacă sondajul arată câştigătoare melodia Stand up for the champions că asta nu înseamnă că vom abandona ideea de a face imnul ce-l merită echipa şi generaţiile întregi de „stegari”. Despre „Cântec pentru Braşov” la fel, foarte adevărat ce spui, nu prea se potriveşte atmoseferei energice de pe stadion dar cu toate astea este un cântec reprezentativ pentru oraşul nostru.

      Chiar am luat legătura cu domnul Mircea Baniciu şi acum aştept un răspuns din partea dânsului.

  4. Dogfriend spune:

    E clar ca mi-ar placea sa aud „In orasul de sub Tampa” dar tot visez la asta de vreo cativa ani. Asta e… varianta asta nu se pune ca nu e inregistrat imnul. Pana atunci „Stand up for the champions”.

  5. LuCaNu spune:

    Da ar fi o idee sa facem imnul nostru eu am vb cu o formatie si near lua in jur de 150 – 200 Euro si ar fi mult mai original acuma na conteaza bani eu unul mam apucat de strans care e dispus vb L_u_c_A_n_u@yahoo.com daca se doreste asa ceva eu voi incerca prin toate puterile mele

    1. Răzvan Ionuţ Dobrică spune:

      Păi 150-200 de euro nu e chiar aşa de mult şi sunt convins că am reuşit să strângem suma. Dar în ce sens te referi că ar fi „mult mai original”? Adică, ei or să meargă pe linia cântecului „În oraşul de sub Tâmpa” sau or să compună ceva cu totul şi cu totul diferit? Mă gândesc că e bine de ştiut şi acest aspect.

  6. LuCaNu spune:

    pai din cate am vb cu ei au spus ca vor ssa schimbe sunetul da tot accelas de la andri popa numai ca mai bine lucrat si la cu voccea is super buni acuma na daca e putem sa ne intalnim cativa insi sa mergem sa vb cu ei ?? si ne explica mai exact

  7. Ovidiu spune:

    Si eu as contribui, cu mare placere chiar, la plata. Cu o singura conditie, sa nu se schimbe versurile si melodia.
    @ LuCaNu Presupun ca baietii din trupa de care spui cunosc cele 4 strofe ale imnului si refrenul. Daca nu, il putem ruga pe Razvan sa le scrie aici.

    De preferat ar fi, totusi, sa asteptam intai raspunsul lui Mircea Baniciu.

Lasă un răspuns

