6 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Aleks spune:

    Mult succes cu noul proiect, Razvane ! 😉

    1. Răzvan Ionuţ Dobrică spune:

      Mulţam Alex! Sper să fie ceva apreciat şi de ceilalţi „stegari”.

  2. Dogfriend spune:

    Iti dau de veste ca faci o treaba faina si cu acest sait. 🙂 Acum te simti bine, nu? Ai destule motive. Ma bucur mult ca pot cunoaste istoria Steagului si astfel, nu doar din ce povestesc astia „mai batrani”. Eu fiind din generatia asta „tanara”, care nu a prins multe din istorie, trebuie sa aflu si aceasta este o cale foarte buna de a cunoaste istoria. Multumesc.

    1. Răzvan Ionuţ Dobrică spune:

      Săr’na! Evident că mă simt mai bine, oricine se simte fain când munca îi e apreciată. Rămâi pe frecvenţă în continuare că până acum a fost doar o mică parte din istoria clubului. Mai am o grămadă de poveşti pregătite.

      1. Dogfriend spune:

        *site (se vede ca era tarziu :)) )

        Evident, raman pe frecventa! Orice informatie e binevenita.

  3. Andrei spune:

    E foarte bine ce faci. Știu, și pe mine mă derutează când n-am feedback de la cititori.

Lasă un răspuns

